ارسال شده توسط:آزاده قجرتاریخ ارسال: اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳در تحول دیحیتال و هوش مصنوعیدیدگاهها برای چشم انداز صنعت و دانشگاه در عصر هوش مصنوعی بسته هستند
بازیگر جدیدی داریم، خلاقیتی که برخاسته از نبوغ انسان است. هوش مصنوعی می تواند با شاهکارهای ذهنی ما مطابقت داشته باشد و حتی از آن پیشی بگیرد
دنیایی را تصور کنید که در آن ماشین ها نه تنها وظایف را انجام میدهند بلکه، فکر میکنند یاد میگیرند و سازگار میشوند
این یک داستان علمی تخیلی نیست، این واقعیت انقلاب صنعتی چهارم است.
استفاده از هوش مصنوعی مولد در یادگیری ، چالش های بی سابقه ای را برای سیستم های آموزشی ایجاد میکند
بر اساس یک چشم انداز انسان گرایانه، دستور العمل گام به گام کلیدی برای تنظیم ابزار genai، از جمله الزام حفاظت از حریم خصوصی داده ها، تعیین محدودیت سنی برای مکالمات مستقل با سیستم عامل های genai، پیشنهاد میشود
همانطور که در این مقطع حرکت میکنیم، با سوالاتی رو برو میشویم که جوهر سلطه ما را بررسی میکند
همانطور که ما حیوانات را برای نیازهای خود اهلی کرده ایم، آیا هوش مصنوعی میتواند سرنوشت ما را رقم بزند؟
آیا زمانی که هوش مصنوعی پیشتاز است، میتوانیم سوژه خلقت خود شویم!
ظهور هوش مصنوعی ما را ترغیب میکند تا محدودیت های تخیل خود را کشف کنیم، مرزهای قدرت را مورد بررسی قرار دهیم و به این فکر کنیم که آیا خلقت ما می تواند روزی ما را به روش هایی تحت الشعاع قرار دهد که هرگز تصور نمیکردیم؟از طرفی، مدل های هوش مصنوعی خطوط بین صنایع را محو میکنند ، استراتژی ها کمتر به تخصص و تمایز تخصصی مبتنی بر هزینه ، کیفیت و نام تجاری متکی هستند و بیشتر بر موقعیت شبکه کسب و کار ، داده های منحصر به فرد و استقرار تحلیل های پیچیده متکی خواهند بودهوش مصنوعی چه مورد ستایش قرار گیرند، چه تقبیح، در کشورهای صنعتی بطور فزاینده ای بخشی از چشم انداز آموزشی هستند